بهترین وکیل تهران کیست؟ معرفی + آدرس + تلفن تماس ️ گروه وکلای حامیان عدالت

پایان برسانند باید در آزمونی تحت عنوان اختبار شرکت کنند و در صورتی که نمره قبولی را کسب کنند پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دریافت خواهند کرد. وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود ، همچنین وکیل توانایی انجام و قبول کلیه پرونده های حقوقی و کیفری را دارد. همان طور که می‌دانید دعاوی کیفری جزیی از دعاوی حقوقی هستند که مستلزم صدور کیفرخواست (چه از نوع دعاوی قابل گذشت چه غیر قابل گذشت) می‌باشند، و به واسطه وکیل کیفری قابلیت پیگیری و رسیدگی دارند. هر فردی برای دفاع از حقوق خود در دعاوی کیفری نیازمند استفاده از وکلای کیفری می‌باشد. باید گفت به طور کلی هرکسی می‌تواند بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری اقدام به شکایت و دفاع در مراجع قضایی نماید اما واضح است که میزان موفقیت وی بدون حضور وکیل کمتر و احتمال شکست در پرونده بسیار بیشتر می‌باشد. زیرا به تعداد انسان‌ها و پرونده‌های قضایی، دعاوی حقوقی و کیفری مختلف وجود دارد که هر کدام راه حل مخصوص به خود را داشته‌اند.

  • دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای تهران و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای تهران از اهداف دادسان است.
  • وکیل پایه یک دادگستری خوب فقط به فکر حق‌الوکاله خود نیست و خود را ملزم به رعایت صداقت می داند و موکلش را در جریان تمام روندها و پستی و بلندی‌های پرونده قرار می‌دهد.
  • دفتر حقوقی فرهنگ تفاهم در تهران که سابقه موفقی در حوزه حقوقی دارد، با در‌اختیار داشتن بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران، متعهد است که پرونده‌های شما را پیگیری و در برابر بی عدالتی از شما دفاع کند.
  • در تعیین حق الوکاله وکیل مواردی نظیر نوع دعوای مطرح شده اعم از این که کیفری یا حقوقی باشد ، میزان پیچیدگی پرونده و روند رسیدگی آن موثر هستند که هم به صورت توافق فی مابین و هم مطابق تعرفه قانونی تعیین می شود .

دراین‌بین، وکیل پایه یک دادگستری به واسطه دانش و تجربه خود، تخصص کافی را در دفاع از حقوق موکل خود، چه در نقش متهم یا خوانده و چه در نقش شاکی یا خواهان دارد. به عبارت دیگر، قاضی وظیفه اجرای احکام عادلانه را بر عهده دارد اما هدف وکیل، اثبات دعوا یا رد آن به نفع موکل خود است و تمام تلاش خود را می‌کند تا هیچ مدرک و سند مرتبط را از دست ندهد. در صورت نیاز به مشاوره با بهترین وکیل خانم در تهران می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس و درخواست مشاوره با بهترین وکیل زن برای انجام امور حقوقی خود را داشته باشید. 12- تهیه و تنظیم قراردادهای حقوقی در شرکتهای مختلف / حضور در محاکم کیفری و حقوقی و دفاع از حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی / وصول مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی/ اخذ آراء قضایی و مختومه نمودن پرونده های حقوقی و کیفری/ به ترهین نمودن اسناد (مال مرهونه) به نفع اشخاص حقوقی.

تخلیه اماکن تجاری و مسکونی مشمول قانون سال 1376

وکیل در تهران به صورت تخصصی به اقامه دعوی در پرونده‌های خلع ید، ادعای مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، فسخ اجاره، ملک تجاری سرقفلی، افراز ملک، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه تجارت و … می‌پردازد. سایر افتخارات ایشان عبارتند از پژوهشگر موسسه حقوق تطبیقی دانشگاه تهران، پژوهشگر بین المللی حوزه حقوق مالکیت فکری، انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مشاور حقوقی وزارت بهداشت و دارای تاییدیه از سوی پروفسور مارک لملی، استاد بزرگ حقوق آمریکا در دانشگاه آکسفورد می باشند. علاوه بر این برخی از افرادی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند، اعتقاد دارند که پرونده های خود را به وکیل تهران بسپارند تا شانس خود را برای پیروزی در پرونده افزایش دهند. بنابراین، خیلی از افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی روی وکلای تهران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

وکیل خانواده

در صورتی که در غرب تهران زندگی می کنید و نیازبه وکیل در غرب تهران دارید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس و یا با تعیین وقت قبلی به نشانی فلکه دوم صادقیه، مجتمع تجاری طلا ، طبقه 5 واحد 4 مراجعه نمائید. که فردی با رضایت و اجازه مالک، چیزی را به تصرف خود درآورده است. البته بارزترین و فراگیرترین مصداق دعوای تخلیه، عقد اجاره است. در این فرض با وجود شرایط لازم صرفنظر از اینکه ملک برای سکونت اجاره داده شده باشد.

معمولا اکثر افراد درباره نحوه تقسیم ارث و چگونگی گرفتن گواهی انحصار وراثت اطلاع و آگاهی کافی ندارند و به همین دلیل دچار درگیری و اختلاف زیادی در خصوص میزان سهم الارثشان می‌شوند. اینجاست که یک وکیل پایه یک دادگستری وراثت می‌تواند نقش مهمی در تقسیم سهم الارث به طور قانونی و دریافت گواهی انحصار وراثت در کوتاه‌ترین زمان ممکن را ایفا کند. یک وکیل مجرب باید در حوزه کاری‌اش متخصص و متبحر باشد و با ورود به پرونده‌های مرتبط با حوزه فعالیتش به یک وکیل پایه یک دادگستری باتجربه شناخته می‌شود. در هر حالتی در نظر گرفتن رزومه و سابقه کاری برای انتخاب وکیل لازم و ضروری است زیرا رزومه کاری مهم ترین عامل تعیین کننده و پارامتر مهمی برای تشخیص وکیل متخصص است. در نهایت لازم است که قبل از انتخاب نهایی وکیل مد نظر جلسه ای به عنوان معارفه یا مشاوره برگزار شود و سپس اقدام به امضاء و عقد قرارداد وکالت نمایید. ذکر این مهم در متن قراردادهای وکالت بسیار مهم و حائز اهمیت است.

حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در تهران چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل برتر تهران، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

بنابراین وکلا وظیفه دارند در فواصل جاری، جهت تکمیل پرونده قضایی موکل خود اقدام کنند. برای انجام این کار، وکلا در جلسات و مذاکرات مختلفی شرکت می‌کنند تا شواهد و مدارک بیشتری برای اثبات ادعای موکل خود در دادگاه بیابند. ما با داشتن وکیل ملکی توانسته ایم در انجام امور تخصّصی و قبول پرونده های ثبتی و دعاوی ملکی (حتی با احتمال پیروزی کم-زیاد ) نقش خود را به خوبی ایفا کنیم. هر کدام از این موارد، دارای شرایط قانونی متفاوتی داره که وکیل در تهران باید به آن تسلط داشته باشد تا به راحتی بتونه حق موکلش رو بگیره. چنانچه نیاز به وکیل خوب در تهران دارید اینجا را کلیک کنید تا وکیل متخصص به شما معرفی و در لحظه مشاوره تلفنی بشوید.

این فن سخن وری جهت جلب توجه همگان است و وکلایی که یکنواخت حرف میزنن بعضا به خیلی از نکاتشون دقت نمیشه ، سعی کنین از وکلایی که تن صدای بلندی دارن چه خانم و چه آقا انتخاب کنین. شهر تهران به دلیل داشتن جمعیت بالای افراد و هم چنین تعداد بیشتر وکلا در سطح شهر میتواند برای شما انتخاب متنوعی به دنبال داشته باشد. وکلای تهران به دلیل جمعیت بالای افراد و پرونده های بیشتر در زمینه های کیفری و جنایی، نسبت به وکلای سایر شهرها از میزان تجربه ی بالاتری برخوردار هستند. بله، وکیل به تمامی قوانین کیفری و حقوقی تسلط دارد ، ولی هر وکیلی نسبت به یک حوزه تخصص و تبحر بیشتری دارد و در آن حوزه بیشتر فعالیت می کند . بله ، کارآموز تحت نظارت وکیل سرپرست می تواند پرونده های حقوقی و کیفری دریافت و کسب درآمد نماید .

در کشور زیبای ایران و عموم کشور‌ها برای تصدی شغل وکالت علاوه بر داشتن تحصیلات، مستلزم اخذ پروانه و گذرانیدن دوره‌های کارورزی و کار آموزی در کانون وکلا می‌باشد. وکالت عقدی است که ما بین وکیل و موکل جاری می‌شود و وکیل طبق این قرارداد وظیفه دارد به جای موکل و کار‌های قانونی موکل را پیگیری نماید. تفاوتی ندارد که از شرق یا غرب و شمال و یا جنوب تهران باشید هنگامی که با مشکلی مواجه شده‌اید و یا قبل از انعقاد هر قراردادی با وکلای مجرب ما مشورت کنید. موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با سابقه‌ی فوق درخشان و وکلای با تجربه‌ و با تبحرش می‌تواند بهترین روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه به شرایط موکل به او ارائه دهد.