وکیل در شیراز وکیل تلفنی و آنلاین 24 ساعته 09225192408-وکیل طلایی

بنابراین در این مقاله، ابتدا، به معرفیلیست وکلای کانون وکلا شیراز​​​پرداخته، سپسلیست وکلا قوه قضاییه شیراز​​​​را ارائه نموده و در پایان، مهم ترین نکات مربوط بهمشاوره انتخاب وکیل در شهرستان شیراز​​​​را توضیح می دهیم. آقای محمد علی کرمی دارای 11 سال سابقه حقوقی و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق می باشند. ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید.

  • انتخاب وکیل خوب ممکن است زمانبر باشد و ممکن است همیشه وکیلی را پیدا نکنید که بلافاصله با ایشان تماس حاصل نمایید.
  • وکیل متهم میتواند با کسب اطلاع از اتهام و دلایل آن ،مطالبی را که برای کشف حقیقت و دفاع از متهم یا اجرای قانون لازم بداند ، اظهار کند .
  • حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است.
  • افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد.
  • ایشان در زمینه پرونده های کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی مستاجر و موجر، حق کسب و پیشه، فروش مال غیر، دعاوی شهرداری، مصادره اموال، دعاوی بانکی، انحصار وراثت، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، سقط غیر قانونی جنین، قتل، آدم ربایی، اسیدپاشی و … فعالیت می کنند.

وی با اطلاع کامل از قوانین حقوقی و خانوادگی به شما کمک میکند تا پرونده خود را سریع تر و درست پیش خواهید برد. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. وکیل پایتخت با فراهم کردن گزیده ای از وکلای برتر شیراز در یک لیست 10تایی، انتخاب یک وکیل خوب در شیراز را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، تا به کمک وکلای متخصص شیراز باز شود. دادآوران سرزمین پارسه متشکل از وکلای پایه یک دادگستری بوده که هدفشان احقاق حداکثری حقوق موکلین خود در کلیه فعالیت ها می باشد. لیست وکلا قوه قضاییه شهرستان شیراز​​​ شامل نام نام خانوادگی تلفن همراه تلفن دفتر و آدرس دفتر آن ها بوده و برای مشاهده لیست کامل متن مقاله را مطالعه نمایید.

همانگونه که خلال مریضی به پزشک مراجعه می کنید، مراجعه به وکلا اینگونه خلال مشکلات حقوقی لازم است. همانگونه که خود درمانی در طی بیماری هیچگاه کار صحیحی نیست و توانایی عوارض بسیاری است. یک وکیل خوب در شیراز باید علاوه بر تخصص و تجربه کافی ، شهرت و خوشنامی داشته باشد . طبق اصل 35 قانون اساسی مجله خبری وکالت که گفته شده است ” طرفین دعوا حق دارند در همه دادگاه برای خود وکیل انتخاب کنند . و اگر توانایی انتخاب وکیل نداشته باشند ، باید برای آن ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود .” در جرائم موضوع بند های (الف)،(ب)،(پ)و(ت) ماده (۳۰۲) این قانون ، جلسه رسیدگی بدون حضور وکیل متهم تشکیل نمی شود .

وکیل نفقه در شیراز

در شیراز، دستیابی به موفقیت در پرونده‌های حقوقی، افراد را ملزم به داشتن یک وکیل خوب شیراز می‌کند تا یاری گر آنها در طی مراحل دشوار و حساس قانونی باشد. با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی‌توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است. علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی‌های خاصی را نیز دارا باشد. برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آنها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله ، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و غیره.

وکیل فروش مال غیر در شیراز

پس از تعیین وکیل مدیر دفتر بلافاصله به متهم و وکیل او و حسب مورد به شاکی یا مدعی خصوصی یا وکیل آنان اخطار می کند تا تمام ایرادها و اعتراض های خود را ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ تسلیم کنند تجدید مهلت به تقاضای متهم یا وکیل او برای یک نوبت و به مدت ده روز از تاریخ اتمام مهلت قبلی به تشخیص دادگاه بلامانع است. باید وکیلی را انتخاب کنید که در موضوعی که شما می خواهید تخصص داشته باشد . نخستین هیئت مدیره را مرحوم دکتر احمد متین دفتری وزیر دادگستری وقت در ۲۶ اسفندماه ۱۳۱۶ انتخاب نمود. چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید اینجا کلیک کنید.

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است. اینگونه وکیلی بعد از شنیدن صحبت های موکلش و مطالعه پرونده او بایست چندین راهکار روی میز داشته باشد. اینگونه او افزون بر ماخذها قانونی کوشش می کند تا مساله را از طریق لابی گری و مذاکره حل کند.

وکیل پایه یک دادگستری در شیراز می باشد و در دعاوی های حقوقی، خانوادگی، کیفری، ثبتی، ملکی، شهرداری، امور گمرکی، بیمه، تعزیرات، امور قراردادها و غیره تخصص و مهارت دارد و با تجربه و سابقه بالایی که در زمینه وکالت دارد به عنوان بهترین وکیل در شیراز مشغول به فعالیت می باشد. خانم کیانی از وکلای پایه یک دادگستری شیراز و دارای 11 سال سابقه در حوزه وکالت می باشند. ایشان موفق به دریافت پرونده های بسیاری در دعاوی خانواده، حقوقی و ملکی شده اند و آن ها را با موفقیت حل کرده اند. تخصص ایشان دعاوی ملکی است و همچنین قبل از قبول وکالت پرونده های، با موکل جلسه ای برای مشاوره تعیین می کنند و تمامی اسناد و مدارک لازم را بررسی نموده و به صورت احتمالی می گویند که نظر دادگاه چه چیزی می تواند باشد. خانم وکیل مباشری دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی با سابقه ۱۱ سال وکالت و عضویت در مانون وکلای استان فارس .