بهترین وکلای ایرانی درامریکا

پس از صدور قرار ترک تعقیب شاکی میتواند ظرف یک سال رسیدگی مجدد را از مرجع قضایی تقاضا کند. وکلای سرشناسی مانند مهرانگیز کار، سعید دهقان، شهره اسفندیارپور، سید محمد سیف‌زاده، منیژه محمدی، محمد مقیمی، گیتی پورفاضل و محمد اولیایی‌فرد از جمله امضاکنندگان این بیانیه هستند. وکلای امضاکننده این بیانیه که بیشترشان در ایران هستند، گفته‌اند اگرچه حکومتِ «همچنان غرق در توهم»، تصور می‌کند که می‌تواند «بزند و ببندد و بگیرد و بکشد و ساکت کند»، اما «سیل مردمی به ناچار دودمان چنین حاکمیتی را بر باد می‌دهد». در این بیانیه گفته شده که جمهوری اسلامی از ابتدا خواسته «ملت را به کمک ولایت مطلقه یک نفر فقیه، به امت تبدیل کند». اگر عملی اجرا پذیر نیست و یا از همان اول مشخص است که به نتیجه دلخواه نمی رسد پس عالی است که وکیل وانمود نکند که درست خواهد شد و یا قول بیهوده به موکل ندهد. وکیل می بایست نظارت کافی و خوبی بر اجرای دستور صادر شده از دادسرا داشته باشد و کار او پس از اصدار دستور به پایان نمی رسد و این کار برای خودداری از حق موکل بسیار لازم است.

  • هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد.
  • کلیه وکلای کانون برای فارغ‌التحصیلی و اتمام کارآموزی خود لازم است که گزارش‌های کامل و متعددی را از کلیه پرونده‌های کیفری و حقوقی پذیرفته شده در محاکم و محافل حقوقی ارائه دهند.
  • شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم.

من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است. حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل در تهران یاری کنیم.

عضویت در کمیسیون آموزش و داوری کانون وکلای دادگستری مرکز، عضویت در انجمن ایرانی حقوق بین الملل کیفری از دیگر سوابق کاری آقای قنبرپور است. همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند. آیا وکیل شما زمان کافی برای ارائه مشاوره یا رسیدگی به پرونده حقوقی‌تان را دارد؟ شما در ازای مبلغی که به حق‌الزحمه به وکیل پرداخت می‌کنید، باید به او دسترسی داشته باشید و از راهنمایی‌هایش استفاده کنید. بعضا برخی از افراد گلایه می‌کنند که وکیل‌شان زمان کافی برای رسیدگی به پرونده آن‌ها صرف نمی‌کند. این مشکل نیز به خوبی در سامانه جستجوی وکیل دادگستری برطرف شده است. تقویم برنامه زمانی هر وکیل در پروفایل اختصاصی او در معرض دید شما قرار دارد.

اهمیت وجود وکیل در ایران

اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت. در رابطه با بیشتر پرونده هایی که موضوع آنها کیفری میباشد نیز پس از آنکه تحقیقات مقدماتی در دادسرا طی شود، مجرمان می توانند برای دیگر مراحل دادرسی و یا در هنگام ارائه کیفرخواست از وکیل کمک بگیرند. وکیل انحصار وراثت در ایران نیز نوعی دیگر از وکالت امور مدنی میباشد که در سال های اخیر مخاطبان بسیار زیادی داشته است. در انتخاب وکیل خوب باید دقت نمود زیرا انتخاب وکیل مجرب در انجام پرونده بسیار موثر است و این وکیل است که می تواند نقش به سزایی در امور حقوقی شما داشته باشد .

جناب آقای گودرز افتخار جهرمی

تا زمان شروع پرونده باید مدارک مورد نیاز را به دفتر دادنیک (واقع در سعادت آباد) ارسال کنید. در طول انجام پرونده یک پشتیبان خواهید داشت که به صورت هفتگی یا ماهانه گزارش کاملی از روال پرونده در اختیار شما قرار می‌دهند. برای دریافت راهنمایی بیشتر به واتساپ دادنیک پیام دهید تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. در رسیدگی به پرونده های خانوادگی به موجب وجود مسائلی از قبیل حفظ آبرو اعضای خانواده و کاهش اضطراب و تنش های وارده به آنها، بهتر است وکیلی را انتخاب کنیم که علاوه بر خصوصیات ذکر شده، توانایی کنترل شرایط و کاهش صدمات وارده به موکل خویش را دارا باشد. در پرونده های مالی، به موجب اختلافات موجود بین افراد، وکیل موظف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خویش، موجبات صلح بین طرفین را فراهم سازد. مهم تر از همه، انتخاب بهترین وکیل، جهت پیگیری پرونده های کیفری است.

دادنیک موسسه حقوقی است که به صورت تخصصی امور حقوقی و وکالتی ایرانیان خارج از کشور را انجام می‌دهد. همه وکلای فعال در این موسسه پایه یک بوده و دارای پروانه وکالت می‌باشند. بر اساس تجربه‌ای که از فعالیت در امور حقوقی ایرانیان خارج از کشور کسب کردیم، متوجه شدیم که یکی از دغدغه‌های اصلی ایرانیان خارج از کشور رسیدگی به امور ملکی است. برای مثال فردی که خارج از کشور زندگی می‌کند و قصد دارد خرید، فروش، رهن، اجاره ملک در ایران را انجام دهد.

آیا درباره سامانه میخک به کمک نیاز دارید؟

الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم. بهترین وکیل باید همیشه با مطالعه قوانین و مقررات حقوقی اطلاعات خود را به روز نماید و از آخرین مقررات و قوانین کشور اطلاع داشته باشد. جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. کشاورز در دو دوره ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران را بر عهده داشت.

خدمات سامانه میخک بسیار گسترده بوده و تمامی امور کنسولگری ایران را برای هموطنان انجام می‌دهد.  موفقیت در کلیه آزمون‌های کتبی و مصاحبه‌های علمی حضوری موسوم به آزمون‌های اختبار که از حیث مشکل بودن زبانزد است.  گذراندن دو سال کارآموزی اجباری وکالت و انجام تکالیف محوله گوناگون برای آنان اجباری است.  آنان دارای حداقل مدرک لیسانس یا کارشناسی رشته حقوق مورد تأیید وزارت علوم و فناوری هستند. وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد وکیل هم باید کسی باشد که برای انجام آن امر اهلیت داشته باشد .

این دعاوی با طرح دادخواست در دفتر خدمات قضایی شروع و با ارجاع به دادگاه حقوقی پیگیری میگردد. این دفتر با دانش لازم و سابقه پرونده های متعدد، این امید را می دهد که موکلین در اسرع وقت و با طرح صحیح خواسته به نتیجه مطلوب رسیده و احقاق حق گردد. شایع ترین پرونده های خانوادگی طلاق توافقی و یکطرفه، مطالبه مهریه و نفقه، استرداد جهیزیه و شکایت ترک انفاق میباشد. این دفتر حقوقی در ابتدا امر، سعی در صلح و سازش میکند و در صورت عدم توافق مبادرت به طرح دعاوی فوق، وسیله خواهان و دفاع از خوانده وفق قوانین خوانده جدید خواهد نمود تا بدین وسیله احقاق حق در مراجع قضایی حاصل گردد. وکیل در توکیل وکیلی است که از طرف موکل، اجازه ی انتخاب وکیل دیگری را برای موکل داشته باشد.