وکیل پایه یک تهران با وکالت تخصصی ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا-وکیل طلایی

این قضات باید دارای ده سال سابقه کار قضائی بوده و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته حقوق باشند . وکیل با نفوذ و مجرب می‌تواند با بررسی تمام اطلاعات حاوی پرونده‌ی شما، پرونده‌های شما را به نحو احسنت به ثمر برساند. یکی از تفاوت‌های وکیل پایه دو دادگستری و پایه یک دادگستری در پذیرش دعاوی حقوقی مختلف است. به این معنا که وکلای پایه یک دادگستری مجاز برای ورود به کلیه دعاوی حقوقی در تمامی زمینه‌های آن می‌باشد اما در مورد وکیل پایه دو دادگستری چنین نیست و این افراد تحت عنوان وکیل قوه قضاییه می‌توانند در برخی موضوعات حقوقی به فعالیت خود بپردازند. اصلی‌ترین وظیفه وکلای دادگستری ارائه بهترین و موثرترین راه حل حقوقی و دفاع همه جانبه برای منافع موکل در فرایند قانونی می‌باشد.

وکلا و کارشناسان ما در بنیاد وکلا، دارای روابط عمومی قوی، فن بیان بالا و از همه مهمتر سطح علمی بسیار بالا برای ارائه راهکارهای حقوقی لازم در خصوص مراحل انجام و پیگیری تمام دعاوی و شکایات به شما هستند. افرادی که در آزمون وکلای قوه قضاییه حائز رتبه قبولی می‌شوند، به عنوان وکیل پایه دو دادگستری شناخته شده و در جامعه وکلا به آن‌ها وکیل قوه قضاییه نیز اطلاق مجله خبری وکالت می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم وکیل پایه دو دادگستری با پایه یک، در پذیرش دعاوی و حوزه‌های مختلف است. وکلای پایه یک دادگستری در کلیه دعاوی مطرح شده، قادرند وکالت موکل خود را برعهده بگیرند و تمامی مراحل مربوط به آن را به انجام برسانند. اما در مورد وکیل پایه دو دادگستری چنین نیست و محدودیت‌های چند ساله برای وکلای پایه دو در نظر گرفته شده است.

  • اما در اقتصاد امروزه باید به این نکات توجه داشت که هزینه وکیل نیز جزئی از دغدغه های افراد شده است و برای انتخاب بهترین وکیل اولین معیار انتخاب، داشتن تجربه و سابقه می باشد.
  • علاوه بر قابلیت اعتماد، انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری مجرب باید بر اساس دانش و تجربه وی نیز صورت گیرد.
  • پرونده‌های مختلف مالی نظیر مطالبه وجه چک و سفته و مطالبه وجه عادی، توقیف اموال، فک رهن، مطالبه خسارت و … را در کارنامه خود داشته باشد.
  • در صورتی که وکیل تشخیص دهید که مشاوره دقیق پرونده فقط با بررسی مدارک و مستندات امکانپذیر است حتما با رزو و تعیین وقت قبلی به همراه مستندات و مدارک به دفتر مراجعه کنید.
  • در تعیین حق الوکاله وکیل مواردی نظیر نوع دعوای مطرح شده اعم از این که کیفری یا حقوقی باشد ، میزان پیچیدگی پرونده و روند رسیدگی آن موثر هستند که هم به صورت توافق فی مابین و هم مطابق تعرفه قانونی تعیین می شود .

وکیل خوب پایه یک دادگستری باید نسبت به منافع و حقوق موکل خود هکواره دغدغه‌مند باشد و در همه شرایط برای منافع موکلش به پا خیزد. وکلای دادگستری موظف‌اند که برای دریافت هرگونه مدرک یا سند مربوطه به موکل خود رسید دهند. به این معنا که زمانی عقد وکالت مطلق است که موضوع آن مشخص نباشد و یا موضوع آن شامل تمامی امور باشد. مثلا شخصی به ب بگوید که در خانه وی وکیل است و قیدی برای آن نیاورده باشد که دراین صورت وکالت مطلق است اما زمانی که موضوع خاصی مدنظر شخص موکل و در قرارداد ذکر می شود، به آن وکالت خاص می‌‌گویند. وکیل پایه یک دادگستری یک وکیل همانند یک پزشک یا یک مشاور، باید قابل اطمینان برای موکل خود باشد.

در صورتی که وکیل پایه یک دادگستری به طور تخصصی بر روی دعاوی وصول مطالبات اعم از چک، سفته، رسید بانکی و یا سند عادی فعالیت کند به اختصار به عنوان وکیل چک شناخته می‌شود. دعاوی مطالبه وجه چک و یا مطالبه وجه سفته یکی از شایع‌ترین دعاوی موجود در دادگاه‌ها هستند. نماینده حقوقی چک با تبحر خود می‌تواند حکم محکومیت خوانده را اخذ کرده و علاوه بر آن با درخواست قرار تامین خواسته، اموال خوانده را توقیف نماید تا خواهان در صورت وجود حق به اموال از دست رفته خود دست یابد. خانم دکتر نسرین طافی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلای قوه ی قضائیه هستند.

بهترین وکیل دادگستری کانون وکلا در تهران:

تحقیق و پرس و جو از افرادی که پرونده‌های مشابه پرونده شما داشته‌اند نیز می‌تواند در جستجوی وکیل پایه یک دادگستری تاثیر گذار باشد. این افراد نیازی نیست که پروانه دادگستری داشته باشند و هر شخصی میتواند در انجام امورات کاری دیگران یک وکیل مدنی باشد. اما در تعریف وکیل باید گفت، گاهی شخصی شرایط لازم برای انتخاب وکیل (چه دادگستری و چه مدنی) را ندارد و این امر را به یک وکیل یا شخص دیگری محول خواهد کرد تا به نیابت و از جانب او وکیلی انتخاب کند.

وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. همچنین تخصص های هر وکیل در صفحه شخصی اش به نمایش در آمده است.

به محض سپردن وکالت پرونده های خود به وکلای ما، با خیالی آسوده زندگی خود را به روال سابق بازگردانید. طلاق توافقی یکی از انواع طلاق است اما در متون قانونی طلاق توافقی تعریف نشده است. وکیل ملکی به وکیلی گفته می شود که در حوزه دعاوی ملکی تخصص دارد. وصول چک یکی از روش های متداول برای مطالبه وجه چک طرح دعوی حقوقی در دادگاه های حقوقی یا شورای حل اختلاف می باشد. در حال حاضر تعداد زیادی از قضات بازنشسته و اعضای هیئت علمی دانشگاههای سراسری که سابقه زیادی در ذمه وکالت دارند با تهران وکیل همکاری می نمایند. موسسه حقوقی تهران وکیل با بیش از هزاران پرونده موفق و فعالیت در بیش از 22 استان کشور با شعار ( عدالت برای همه ) توقیق خدمت به هموطنان گرامی دارد.

تحقیق و تفحص کنید زیرا باید از توانایی علمی، شهرت، تجربه، حسن اخلاق و حق الوکاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل تهران مطمئن شوید تا بتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رغم خواهد زد، به دستان با کفایت وی بسپارید. در این مقاله با مفهوم وکیل و راهکارهای انتخاب یک بهترین وکیل در هر پرونده‌ای آشنا خواهید شد تا بتوانید دعاوی حقوقی و کیفری خود را به درستی پیگیری کنید. بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که به قانون تجارت و نیز قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌های مختلف مالی نظیر مطالبه وجه چک و سفته و مطالبه وجه عادی، توقیف اموال، فک رهن، مطالبه خسارت و … را در کارنامه خود داشته باشد. با روند دعاوی مالی در دادگاه، اجرای ثبت و شورای حل اختلاف آشنا باشد.

ویژگی های بهترین وکیل تهران

ایران پارس با فراهم کردن جمعی از وکلای متخصص تهران، انتخاب بهترین وکیل تهران را برای شما راحت کرده است. بنابراین اگر یک وکیل خانوادگی داشته باشید دیگر نگران به وجود آمدن انواع پرونده های حقوقی نخواهید بود چرا که در کمترین زمان ممکن توسط وکیل به سرانجام خواهد رسید. از این رو تنها در دقیقه شما باید پیدا کردن بهترین وکیل در تهران باشد. وکیل پایه یک دادگستری به دلیل دانش حقوقی بالا و پشت سر گذاشتن آزمون‌ها و مراحل متعدد، مطمئنا تخصصی تر و حرفه‌ای‌تر از سایر وکلا به تکالیف و وظایف محول شده در چارچوب قرارداد وکالت عمل خواهند کرد.

وکیل خانواده + 100%متخصص امور خانواده

ایشان موفق شده اند تا رتبه 12 کانون وکلای دادگستری مرکز را کسب کنند و همچنین رتبه 21 قضاوت و رتبه 33 ارشد حقوق خصوصی را از آن خود کرده اند. از دیگر ویژگی های خانم محمدآبادی تدریس جزا و کیفری دانشگاه علم و فرهنگ تهران و ارائه مقاله های بسیاری در زمینه حقوق مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری می باشد. مشاوره حقوقی یا وکیل حقوقی تنها مختص مشکلات حقوقی نیست و حتی قبل از اقدام به کاری و یا با بروز مشکلی می توانید از مشاوره حقوقی و خدمات بهترین وکیل تهران استفاده کنید. مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در امور وکالت در تهران می باشد.