ثبت نام ۲۰۷ بدون قرعه کشی ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰۷ اتوماتیک، دنده‌ای، سقف شیشه‌ای tu3 | behtarinyab

ثبت نام ۲۰۷ بدون قرعه کشی ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰۷ اتوماتیک، دنده‌ای، سقف شیشه‌ای tu3 | behtarinyab

علاوه بر این برای خودرو ۲۰۷ دستی پانوراما با موعد تحویل مهر ۹۹ مبلغ ۳۰۰ هزارتومان به عنوان تخفیف خرید محصول ایرانی، در نظر گرفته فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری شده است. اما روزانه هزاران آگهی خرید ماشین اقساطی در شیپور ثبت می‌شود که می‌توانید با بررسی آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. به‌علاوه افرادی که در دوره‌های پیش یا از ابتدای سال ۱۳۹۸، از یکی از شرکت‌های خودروسازی، خرید خودرو داشته‌اند، نمی‌توانند در این طرح خرید خودرو ۲۰۷ یا دیگر خودروها از بورس کالا اقدام کنند. این انتخاب بسته به نظر شما دارد اما از جمله تفاوت های میان پژو 207 دنده ای و پژو 207 اتوماتیک می توان به اختلاف یک ثانیه ای در شتاب صفر تا صد و مصرف سوخت اشاره کرد.

  • در گذشته، سقف شیشه ای یکی از آپشن های لوکس در ماشین های خارجی به حساب می آمد.
  • علاوه‌بر این، 207 آی سیستم مالتی مدیا مجهز به دوربین عقب و نویگیشن دارد​​.
  • اگر پس از کسب اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی به فکر خرید پژو 207 افتادید، مطالب زیر را مطالعه کنید چرا که به شرح ویژگی های این خودرو و شرایط فروش پژو 207 قسطی پرداخته ایم.

همچنین داشبورد خودرو شیک و مدرن است و دارای امکاناتی نظیر سیستم صوتی، دستگاه پخش CD و USB و بلوتوث است. به‌طور مثال در ثبت نام ۲۰۷ tu3، در حال حاضر نرخ کارخانه‌ای ۳۲۳.۸۳۷.۰۰۰ تومان است؛ درحالی‌که قیمت بازار آن به ۵۵۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان می‌رسد. درحالی که، مدل 207 به صورت گذشته بوده و سقف آن همان حالت فلزی قبل را دارد. قبل از اقدام به سفر به تهران و عقد قرارداد، بهتر است با کارشناسان مجموعه گفتگو کنید تا تمام مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید. این کنترل پیشین، به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی با خودروی جدید خود به منزل بازگردید و هیچ نگرانی نداشته باشید.

۲۰۷دنده پانا نقد اقساط شرایط معاوضه

طراحی متفاوت فضای داخل کابین این خودرو نسبت به پژو 206 موجب شده است تا خشکی سیستم تعلیق هنگام عبور از مسیرهای ناهموار چندان برای راننده یا سایر سرنشینان محسوس نباشد. در صورت علاقه به خودروهای اتومات، پژو 207 اتوماتیک می‌تواند گزینه ایده‌آل برای شما باشد. این خودرو علاوه بر اتومات بودن، دارای امکانات و آپشن‌های بیشتری است و به‌طبع، قیمت بالاتری نیز نسبت به نسخه دنده‌ای 207 دارد. اگرچه خودروهای هاچبک از محبوبیت بالایی در بین زنان برخوردارند، اما اینگونه نیست که فقط برای بانوان مناسب باشند.

(ویدئو) تلاش سرنشینان برای فرار از کشتی در حال سوختن

افراد برای خرید خودرو و یا تعویض آن می توانند از خدمات فروش اقساطی خودرو بهره مند شوند. امروزبه با بالا رفتن قیمت خودرو ها شرایط برای خرید نقدی خودرو بسیار دشوار شده است و نها برخی از افراد می توانند خرید نقدی خودروی مورد نظرشان را انجام دهند. همچنین، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای دنده‌ای پانوراما با داشتن سیستم نورپردازی داخلی، این خودرو را برای کاربران بسیار جذاب و مدرن کرده است.

پژو 207 پانا صفر مدل 1403 سفید نقد و‌اقساط

پژو 207i تجهیزاتی مانند نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز به سیستم رهیاب ماهواره‌ای، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، فرمان برقی EPS و سقف پانورامیک دارد. همچنین برخی از آپشن‌ها مانند فرمان برقی، رینگ‌های آلومینیومی، ترمزهای عقب دیسکی و کروز کنترل به صورت سفارشی روی برخی از کلاس‌های خاص این خودرو قرار می‌گیرند. علاوه‌بر این، 207 آی سیستم مالتی مدیا مجهز به دوربین عقب و نویگیشن دارد​​.