بهترین منقل سفری + 20 مدل جدید و با کیفیت قیمت روز و عکس هلورین

بهترین منقل سفری + 20 مدل جدید و با کیفیت قیمت روز و عکس هلورین

مواد سازنده منقل درجه مقاومت بالایی در برابر آتش نشان باربی کیو می دهند. چگونگی شستشو را بررسی کنید، بهتر است یک شستشوی ساده ای داشته باشد، زیرا در فضای بیرون و کمبود آب به راحتی می توانید آن را تمیز کنید. نحوه‌ی شستشوی آن را بررسی کنید، بهتر است که شستشوی ساده‌ای داشته باشد، چرا که در فضای باز و کمبود آب بتوانید آن را به راحتی تمیز کنید.

یک صفحه‌ی مشبک وجود دارد که باید آن را داخل منقل و با تکیه به کناره‌ها قرار داد. بیشتر افراد علاقه به غذای کبابی دارند و داشتن محصولی مانند «منقل تاشوی سفری سرماگرم» به این افراد کمک می‌کند تا راحت‌تر و آسوده‌تر به تهیه‌ی غذاهای کبابی مورد علاقه‌ی خود در هر مکانی مشغول شوند. این ساختار تاشو باعث می‌شود منقل را بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند، به‌سادگی درون صندوق خودرو قرار داد. برای این محصول یک کیف نیز در نظر گرفته شده که باعث می‌شود گوشه‌های تیز منقل در زمان حمل به جایی برخورد نکند. باز و بسته کردن این محصول نیز بسیار آسان است و می‌توان به‌سرعت آن را باز و بسته کرد.

  • این منقل‌ها با طراحی پایه مخصوص محل قرارگیری مطمئن ظروف پخت شمارا محیا می‌کنند.
  • این کباب پز واقعآ فوقلاده هست فقط با چند تا ایراد کوچیک که تو نقاط ضعف عنوان کردم….
  • لازم به گفتن است برای تولید این منقل تاشو از ورقه‌های آهن روکش‌دار استفاده شده ساختاری بادوام دارد.
  • ارتفاع کوره قابل تنظیم – بالا بردن یا پایین آوردن سطح گرمای کباب زغال را تنظیم می کند.
  • قفسه گرم کننده – غذای پخته را گرم و دور از حرارت مستقیم نگه می دارد.

کافیست سیخ های کباب را آماده کرده ، آن ها را بر روی منقل گذاشته و منقل را به محل کباب انتقال دهید . برای یک سفر پیک نیکی هیچ چیز لذت بخش تر از به همراه داشتن یک منقل کاربردی برای پخت کباب نیست. بدنه محکم، ارتفاع بالا و دهانه مناسب برای قرارگیری ذغال از جمله ویژگی های این محصول است.وزن این محصول برای حمل در کوله و سفرهای سبک مناسب نیست. طول منقل با ۴۳ سانتی‌متر به شما اجازه میدهد تا به راحتی برای ۴ الی ۶ نفر به طور همزمان غذا تهیه کنید. پایه منقل طوری طراحی شده تا به صورت لولایی جمع شود و فشای کمتری از بار شما را اشغال کند. مدل و ظرفیت های متنوع کباب پز – کباب پز تابشی دستگاهی برای پخت انواع کباب در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی است.

کباب پز مدل G9000

قیمت منقل سفری از مهم ترین مواردی است که در خرید به آن دقت می شود. پایه های منقل از مهم ترین اجزای منقل سفری هستند، چهار عدد پایه در این نوع منقل وجود دارد. اگر قصد جابجایی و کباب پز ها و منقل ها را دارید، بهتر است مدلهای سبک و قابل حمل خریداری کنید. در مورد امکانات منقل ها هم باید گفت که برخی از مدل ها دارای لوازم جانبی و امکاناتی مانند جوجه گردان، توری کباب ماهی و… هستند که اگر نیازی به این امکانات ندارید مسلما دلیلی ندارد که این مدل ها را خریداری کنید و هزینه بیشتری بپردازید. در این سایت میتوانید با انواع روشهای طراحی و چیدمان منزل ، دفتر کار و یا دکوراسیون مغازه و فروشگاه آشنا شده و از روشها و متدهای نوین طراحی داخلی و دکوراسیون الگو برداری کرده و از آنها در طراحی های خود استفاده نمایید.

مدل از بهترین کباب پز خانگی با کیفیت بازار 2021

کباب پزها و منقل های به صورت الکتریکی، ذغالی و گازی در بازار موجود می باشد مدلهای ذغالی بوی دودی دارند و طعم طبیعی به غذا می دهند، در حالی که انواع برقی و گازی دود تولید نمی کنند. کباب پز های زغالی برای استفاده در آپارتمان ها به دلیل ایجاد دود مناسب نبوده و در حیاط ها یا باغ ها کاربردی تر هستند. بعضی از مدلهای جدید می توانند از چندین سوخت استفاده کنند، برای مثال می توانید برای پخت و پز از زغال و هم از گاز استفاده کنید. منقل مسافرتی تاشو ، تولید شده از جنس فولاد ضد زنگ است و کیفیت تولیدی بسیار خوبی را دارد .

سیخ تتیس مدل SSA-60 بسته 6 عددی

بهتر است مدلی را خریداری نمایید که شستشوی آن به سادگی انجام می‌شود چرا که ممکن است در فضای باز آب کافی برای شستشو در دسترس نداشته باشید. دارای وزن کمی باشد تا در هنگام جابجایی و حمل برایتان دردسرساز نشود. 3.بعد از قرار دادن میله ها، مهره ها را به طور کامل تا انتها ببندید. توجه داشته باشید که مهره ها به گونه ای هستند که نیاز به ابزار خاصی نخواهید داشت و با دست محکم خواهند شد. جمع کننده خاکستر – خاکستر را جمع آوری می کند تا تمیز کردن کباب زغال را راحت تر انجام دهید.