وکیل دادگستری در مشهد گروه وکلای همیار عدالت خراسان

مطالعه پرونده در این مجموعه امری متداول است و وکیل موظف است قبل از امضای قرارداد وکالت، به شعبه رسیدگی، مراجعه و پرونده را مورد مطالعه قراردهد. شایان ذکر است طبق امار سالانه این مجموعه، دفاع بیش از ۹۰ درصد پرونده های کیفری با موفقیت همراه بوده است. این بدان معناست که وکلای دادیاران همواره سعی کرده اند صداقت و تعهد را پیشه حرفه خود قراردهند. لذا در صورتی پرونده شمارا قبول خواهند کرد، که احتمال موفقیت بیش از ۵۰ درصد داشته باشد. ایشان با دیدگاهی مثبت و رویکردی عالی، تاکنون بیش از 7000 پرونده موفق داشته و رضایت اکثر موکلین خود را جلب نموده است. در اصل همین حجم بالای رضایت موکلین موجب شده رضا حسینی ‌برج به عنوان بهترین وکیل مشهد زبان‌زد مردم شود.

  • مجازات زنا برای دختر باکره‌ای که با میل خود تن به رابطه نامشروع داده است برای هریک از طرفین صد ضربه شلاق خواهد بود.
  • همچنین اگر فردی با استفاده از استعمال مواد مخدر مرتکب جرم های حدی یا تعزیری مانند سرقت، محاربه، قتل و جرائمی از این دست بشود مجازات او بر اساس این که مرتکب جرم ثانویه شده است به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.
  • مجازات مرتکب جرم کلاهبرداری مطابق با ماده یک از قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری یک تا هفت سال حبس بعلاوه جزای نقدی (در حق دولت) معادل مالی که مرتکب اخذ کرده است می باشد.
  • یکی دیگر از انواع وکالت در مشهد، وکالت مقید است که در آن مورد وکالت کاملا مشخص بوده و وکیل باید تنها به وظایفی که تعیین شده است، عمل کند.

همان طور که گفتیم پیش از طرح دعوی در دادگاه مشهد باید با یک وکیل خوب و با تجربه یک جلسه داشته باشید. یک وکیل خوب و با تجربه در مشهد با اطلاعات و دانشی که در حوزه حقوق دارد، می‌تواند هر پرونده‌ای را در هر حوزه و موضوعی بررسی کند، با این حال تخصص و تجربه برای رسیدگی بهتر به یک پرونده در موضوعی خاص ضروری است. توصیه می‌شود پرونده خود را به وکیلی بسپارید که تجربه کافی و سابقه درخشان در حوزه پرونده شما دارد.

نفقه فرزند در طلاق توافقی

ایشان با دیدگاه و رویکرد حرفه‌ی، نگرشی جدید در علم حقوق و اندیشه قضایی دارند و به صورت حرفه‌ای بیش از 7000 پرونده موفق دارند و رزومه قوی و موفق در انجام پرونده‌ها و امور وکالت و رضایت حداکثری موکلین از عملکرد ایشان نقطه عطف این وکیل دادگستری می‌باشد . این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل های شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد. پس از اینکه بهترین وکیل مشهد را در حوزه پرونده خود و با ویژگی‌های لازم انتخاب کردید، برای ارتباط با ایشان و پرسش سوالاتی که دارید، می‌توانید از راه‌های ارتباطی که به صورت آنلاین و تلفنی برای شما آماده کرده‌ایم با ما در تماس باشید. مشهد یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران است که تعداد بسیار زیادی جمعیت دارد. افراد زیادی در مشهد هستند که برای انجام کارهای حقوقی، مالی، مشکلات خانوادگی و غیره به وکیل نیاز دارند. اما قبل از انتخاب وکیل، باید با ویژگی‌های یک وکیل خوب آشنایی داشته باشید تا بتوانید راحت‌تر کارهای خود را پیش ببرید.

جرایم مالی و اقتصادی

با یک لیست مکتوب از سوالات آماده باشید و در طول مشاوره یادداشت برداری کنید تا بتوانید بعداً وکلای لیست خود را با هم مقایسه کنید. اهمیت نظام پولی در توسعه اقتصادی کشورها امری بدیهی است.اما گاه در رابطه های حقوقی بین مردم و بانک ها و از سوی دیگر میان بانک ها و سایر سازمان ها دعاوی مطرح میشود. آدم ربایی از جمله جرائمی است که علیه افراد انجام شده و از این رو، مجازات سنگینی دارد.

از اینکه سایت وکیل پایتخت در انتخاب وکیل مشهد برای شما موثر بود، خرسندیم. موکلین و کارشناسان ما اتاق فکری را مختص پرونده شما تشکیل میدهند تا بهترین راه حل را پیدا کنند. پس از مشاوره گرفتن از ما اگر نیاز باشد قرارداد وکالت بسته میشود و شما پرونده خود را به ما میسپارید. وکلای خوب در مشهد می‌توانید با اطمینان وکیل موردنیاز برای امور خود را انتخاب نمایید. همواره یافتن وکلای متخصص و سپردن امور به این افراد یکی از دغدغه‌های موکلین به شمار می‌رود. وکیل خوب پایه‌ یک در مشهد کسی است که با اعتماد و اطمینان کافی موکل خود را آسوده‌خاطر از انجام مراحل کار می‌نماید.

برای حمایت از مشتری مدارک و شواهدی را در دادگاه ارائه می کند و اقدامات قانونی را در مورد مسائل تجاری و شخصی پیشنهاد می کند. وکلای املاک در هنگام خرید و فروش ملک با بسیاری از مسائل حقوقی از جمله بررسی قرارداد ، مذاکره در مورد معاملات، بررسی عنوان زمین و حل و فصل اختلافات پیگیری های لازم را انجام می دهد. وکلای متخصص در امور کیفری در مجموعه حقوقی دادیاران معمولا بیش از ۱۰ سال به صورت تخصصی بر روی پرونده های کیفری فعالیت کرده اند.