وکیل پایه یک دادگستری در مشهد هاشم اندرزیان 09152055986

شما می‌توانید از سه راه تلفنی، حضوری و آنلاین با وکیل خود ارتباط برقرار کنید. در قسمت زیر راجع به تمامی این راه‌های ارتباطی صحبت خواهیم کرد تا بهترین راه را با توجه به نیازی که دارید، انتخاب کنید. روابط اجتماعی وکیل مسئله‌ی بسیار مهم و حائز اهمیتی است؛ زیرا وکیل شما باید بتواند ارتباط خوبی با دادگاه و طرف دیگر پرونده برقرار کند تا کارها در بهترین حالت خود پیش ببرد. به همین دلیل تمامی وکلا باید روی روابط و ارتباطات خود کار کنند و فنون مذاکره را بلد باشند تا تمامی افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستند را متقاعد کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید وکیل در مشهد داشته باشد، اطلاعات و دانش بالا و کافی است. وکیل شما باید دارای مدرک معتبر از یک دانشگاه خوب باشد تا شما از میزان دانش او مطمئن شوید.

  • وکلا به حل اختلافات بین طرفین معمولاً به دلیل رفتار ناعادلانه، عمل غیرقانونی یا بی عدالتی کمک خواهند کرد.
  • مورد پروانه وکالت موردی دریافت نماید، همچنین با سپری کردن مراحل قانونی و پرداخت هزینه نسبت به این امر اقدام نماید.
  • بدیهی است که مدت فعالیت، تعداد پرونده ها در یک تخصص، منطقه جغرافیایی و نتایج قبلی از پرونده ها موارد مهمی است که در ارزیابی «تجربه» وکیل باید در نظر گرفته شود.
  • سعی کنید وکیلی را برای حل پرونده خود انتخاب کنید که وجدان و تجربه کاری مناسبی داشته باشد.
  • همان طور که مطلع هستید هر عمل یا فعالیتی که مرتبط با مواد مخدر باشد جرم به حساب می آید و دارای مجازات های خاصی است.

مجازات مرتکب جرم کلاهبرداری مطابق با ماده یک از قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری یک تا هفت سال حبس بعلاوه جزای نقدی (در حق دولت) معادل مالی که مرتکب اخذ کرده است می باشد. امروزه چک بین مردم و در معاملات آنان جای خود را باز کرده است و کمتر کسی برای معاملات خود از پول نقد استفاده کند. علیرغم استفاده ی مردم از چک و داشتن دسته چک از قوانین آن آگاهی ندارند که همین امر موجب افزایش چک های برگشتی و حجم بالای دعاوی مربوط به چک شده است . پس از تشکیل اتاق فکر و حل شدن پرونده تان توضیحات کاملی درباره پرونده به شما داده میشود.

شکایات حقوقی یا دعاوی حقوقی امکان دارد در هر سطحی و با هر موضوعی در طی زندگی هر فردی اتفاق افتد. مطالبه دیون و خسارات ، دعاوی تقسیط ، قراردادها و مطالبات، الزام به تنظیم سند، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، حکم تخلیه، دعاوی ملکی و … از جمله این موارد می باشند. قبل از تماس با وکیل در مشهد، مطالب زیر را بخوانید.دادیاران با همکاری تعداد زیادی از وکلای پایه یک دادگستری، بزرگترین مجموعه حقوقی در شهرستان مشهد می باشد. مجید شادمان دارای مدرک کارشناس ارشد بوده و به عنوان مدیر عامل موسسه حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فعالیت می‌کند.

وکالت

مشاوره حضوری و یا غیر حضوری با بهترین وکیل مشهد موجب می شود تا با قوانین آشنا شوید و بهترین تصمیم را برای بهبود روند پرونده بگیرید. به جهت آغاز و شروع رسیدگی به پرونده کیفری لازم است که شاکی با مراجعه به دادسرای محل وقوع جرم ضمن تکمیل شکوائیه خود و پیوست کردن دلایل و مستندات خود به جهت اثبات ادعای خود و با پرداخت هزینه های دادرسی شکایت خود را به ثبت برساند. همچنین پس از ثبت شکایت موضوع شکایت به یکی از شعبه های بازپرسی ارجاع داده می‌شود و بازپرس با تعیین وقت قبلی و احضار طرفین دعوا اقدام به بررسی شکایت می‌ کند. شایان ذکر است که اگر نظر بازپرس، بعد از بررسی و تحقیق به مجرمانه بودن عمل باشد، با صادر کردن قرار جلب به دادرسی موضوع را به دادستانی به جهت اظهار نظر ارسال می نماید. براساس موارد فوق، یک پرونده حقوقی دارای مراحل مختلف و زیادی می باشد که هر کدام از این مراحل دارای ریزه کاری های فراوان و حساسیت های زیادی است، برای آسان تر شدن نتیجه بهتر است از یک وکیل حرفه ای در مشهد که تخصص دارد، مشورت کنید.

تماس با ما

صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند. لازم است بدانید که دعاوی حقوقی و دعاوی دیگر از شرایط بسیار پیچیده ای برخورداند و باید درباره آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید. به عنوان نمونه شاید شما قصد داشته باشید که در یک دعوای حقوقی از خود دفاع نمایید یا بخواهید که یک دعوای حقوقی را اقامه نمایید. برای این امور شما باید اطلاعات دقیقی از این امور داشته باشید تا درصد پیروزی خود را در دعاوی حقوقی افزایش دهید. شما عزیزان اولین نکته ای که برای مطرح کردن دعوای حقوقی باید در نظر داشته باشید، این است که دعوایی که می خواهید آن را اقامه کنید چه عنوانی دارد و جزو کدام دعاوی حقوقی است.

دارای مدرک کارشناسی حقوق جزا و جرم شناسی و سوابق متعددی در پرونده های کیفری می باشند. ایشان از وکلای باانصاف در دریافت حق الوکاله بوده و بهترین راهنمایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند. پرونده های حقوقی، خانوادگی، مهاجرت، ثبتی و … از دعاوی است که توسط ایشان پیگیری و بررسی می گردد.