وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09151186862 وکیل حقوقی در مشهد-وکیل طلایی

موکلین و کارشناسان ما اتاق فکری را مختص پرونده شما تشکیل میدهند تا بهترین راه حل را پیدا کنند. مسئولیت وکیل دادگستری در برابر طرف محاکمه، به شکل نظریه سنتی از دیرباز شکل‌گرفته است. تقریبا در تمامی پرونده ها وکیل به جای موکل در دادگاه حاضر می شود، مگر در مواقعی که قاضی درخواست می دهد که فرد شخصا در دادگاه حضور داشته باشد.

همچنین می توانید به صورت آنلاین در همین سایت سوالات حقوقی خود را برای وکلای ما ارسال نمایید و در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالتان برسید. سلام، وقت بخیر با مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت میتونید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. دعوای حقوقی اصولا باید در دادگاهی اقامه می شود که خوانده در آن اقامت دارد البته این اصل استثنائاتی را هم دارد که مهمترین آنها مربوط به دعاوی اموال غیرمنقول می باشد در این نوع دعاوی از قبیل مالکیت،تصرف عدوانی و…. باید دعوا در دادگاهی اقامه شود که مال غیرمنقول در حوزه آن واقع است هرچند که خوانده دعوا در آن حوزه اقامت نداشته باشد. در قوانین و ماده های مقرر شده در خصوص مهریه و نحوه قسط بندی مهریه ، میزان مهریه و یا میزان اقساط مهریه هیچ چیزی وضع نشده است و تماما اختیار تعیین مهریه برای خانم ها را قاضی مربوطه به رسیدگی پرونده شما تعیین می نماید.

  • برعکس دعاوی حقوقی در خصوص شکایات کیفری الزامی به ثبت این شکایت در برگه های چاپی مخصوص نیست، چون که در این شکایت بحث نظم عمومی و ارتکاب جرم و وقوع تخلف مطرح است.
  • ( اثبات کفالت، تغییر جنسیت، حکم کفالت و سرپرستی، تغییر نام صدور حکم رشد، صدور حکم حجر، رفع حجر) و … موفق عمل کرده است.
  • دلیل این تمایل نیز درک احساسات متقابل برای وکلای خانم است زیرا هم جنس هستند و غرائز زنانه و نیاز و عواطف و احساسات زنان، برای وکیل زن قابل درک است.
  • مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی و اینترنتی(بستر وب) و نرم افزار واتس اپ انجام میگیرد.

بسیاری از اشخاص بعد از سال ‌ها زندگی مشترک، با همسرشان دچار مشکل می شوند و در این درگیری ‌ها و مشاجرات یک نفر باید آگاه و مطلع به قوانین حقوقی دو طرف دعوا کمک نماید. دعاوی خانواده از دعاوی شایع در محاکم دادگستری هستند که قانونگذار هم نیز قوانین و قواعد مختلفی را پیرامون آن تصویب کرده است. با آخرین الحاقات و اصلاحات صورت گرفته در قوانین جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر قوانین و مقررات قانون مدنی در کتاب هفتم (ماده های 1034 لغایت 1157 ) و همچنین کتاب هشتم در ماده های 1158 لغایت 1194 و هکتاب نهم در ماده های قانونی 1195 لغایت 1206 به بحث ها و قوانین و قواعد مربوط به دعاوی خانوادگی پرداخته شده است. آقای نظری نیا با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، خانواده، کیفری، ملکی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی است و با تخصص فوق العاده عالی که به بهترین شکل ممکن مشکلات موکلان خود را حل می‌کند.

۳. دریافت اطلاعات و شروع پرونده

مطابق ماده 31 قانون آیین دادرسی مدنی هر یک از اصحاب دعوا برای اقامه یا دفاع از دعوای حداکثر دو نفر وکیل دادگستری انتخاب و معرفی کند وکالت وکیل در دادگاه های حقوقی شهرستان مشهد شامل تمام اختیارات راجع به امر دادرسی می باشد. مگر مواردی که موکل آن ها را استثنا کرده باشد و یا توکیل در آن همانند مواردی اقرار، لعان و…. در صورتی که به دنبال یک وکیل خوب مشهد و معتبر هستید لازم است بدانید که یک وکیل دادگستری در مشهد به طور دقیق میداند که در هر پرونده با توجه به نوع و شرایط هر پرونده و دعوی به چه نحوی دادخواست خود را تنظیم کند . این را باید توجه داشت و تأکید کرد که پرونده ها و دعوی تخصص و تبحر لازمه ی پیروزی و موفقیت در پرونده های است . سلام وعرض احترام جوادخداداده هستم بابیش از18 سال سابقه وکالت درامورمختلف حقوقی وکیفری ،وعلی الخصوص متخصص درپرونده های کیفری ومهاجرتی به سایرکشورهاوهمچنین متخصص درپرونده های مطروحه علیه ثبت احوال واخذتابعیت،خوشحال می شوم بتوانم درمسیرحرفه ای خودمشگل گشای مشکلات شماباشم .

بهترین وکلای طلاق توافقی در مشهد چه کسانی هستند؟

وکیل علیزاده مقدم انواع پرونده‌های مربوط به دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده و ملکی را قبول می‌کند و از زمان شروع فعالیت تا کنون، بیش از 500 پرونده موفق داشته است. همان طور که در ابتدای مقاله هم ذکر شد، در حال حاضر وکیل‌های بسیار زیادی در مشهد وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای تخصص و حرفه مخصوص به خود هستند. به همین دلیل نیز ما سعی داریم در ادامه شما را با 10 مورد از بهترین وکیل‌ های این شهر بزرگ آشنا کنیم تا انتخاب برای‌تان راحت‌تر شود. از این رو دقت داشته باشید که یک وکیل خوب باید در کارش تعهد، صداقت و وجدان داشته باشد تا موکل با خیالی آسوده پرونده خود را به او بسپارد و دیگر نگرانی نداشته باشد.

وکیل باید از اطلاعات حقوقی بالایی برخوردار باشد و از جدیدترین مصوله و قوانین اگاه باشد. اگر مرد توانایی پرداخت مهریه را نداشته باشد باید تقاضای اعسار بدهد که این تقاضا توسط دادگاه خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و در مورد صحت آن بررسی صورت می‌گیرد. طبق قانون زمانی مشخص شده است که شخص با رسیدن به این سن به اهلیت رسیده و به عنوان یک شخص بالغ می‌تواند برای تمامی‌حقوق خود شخصا اقدام نماید. این سن طبق قانون اسلامی‌برای دختران ۹ سال تمام و برای پسران ۱۵ سال تمام ذکر شده است.

اما اگر در رأی صادره طلاق توافقی این حق پابرجا باشد، هر یک از طرفین می‌تواند به آن اعتراض نموده و از ادامه‌ی کار انصراف دهد. مهناز دلاویز فارغ التحصیل رشته حقوق در مقطع کارشناسی و دانشجوی حقوق خصوصی، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری در شهر مشهد می باشند. نفقه، حضانت، مهریه و… موضوعات دیگری هستند که در دادگاه خانواده مطرح می‌شوند و از آنجایی که وکیل خانم در مشهد، درک بهتر و بیشتری از این موضوعات دارد، می‌تواند نقش سازنده‌تری را در پرونده‌های خانواده ایفا کند. زیرا قبل از اینکه یک وکیل باشد، یک همسر و مادر است و می‌داند نیازهای عاطفی زن، چه در روابط زناشویی و چه در روابط مادر فرزندی، چقدر عمیق و تاثیرگذار است. هیچ وکیل خوبی به‌دروغ اطمینان 100 درصدی برنده‌شدن در دادگاه را به موکل خود نمی‌دهد؛ بلکه در عمل همه تلاشش را برای موفقیت می‌کند و واقعیت روند رسیدگی پرونده را به‌ دور از پیچیدگی‌ها و لفاظی‌های بیهوده برای او توضیح می‌دهد.

شماره وکیل مشهد

لذا در صورتی پرونده شمارا قبول خواهند کرد، که احتمال موفقیت بیش از ۵۰ درصد داشته باشد. دادیاران اعتقاد دارد، وکیلی که تخصصی در یک زمینه خاص فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های مرتبط با ان خواهد داشت. چه بسا که آشنایی با شعبات مراجع قضائی، قضات پرونده و رویه های قانونی، شانس موفقیت وکیل را بیشتر می کند. وکلایی که تخصصی مجله خبری وکالت در زمینه خانواده فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های طلاق و مهریه دارند تا وکلای کیفری که بیشتر در امور کیفری نظیر جرایم و دیات فعالیت میکنند. اگر شما هم به دنبال بهترین وکلا مشهد هستید، بهتر است از میان گزینه‌هایی که معرفی کردیم یک وکیل مجرب و کاربلد را برای حل پرونده خود انتخاب کنید تا نتیجه‌ای عالی به دست آورید.

وکیل پایه یک دادگستری کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی ، دارای چندین سال سابقه وکالت و همکاری با چندین نهاد دولتی و عیر دولتی ، اخذ حکم آموزش از معاونت دادستانی در خصوص قیومیت و سرپرستی و همکاری با دادسرای ناحیه ۵ مشهد. همچنین ایشان پرونده های موفقی در موضوع طلاق، مهریه، اخذ شناسنامه و… در رزومه حرفه ای خود دارا می باشند. حسین نجفی ، وکیل دادگستری در شهر مشهد ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران دارای پروانه وکالت به شماره ۶۴۸۱۱ از سال ۱۳۹۹ کار وکالت خود را آغاز نموده و جزو یکی از برترین وکلای مشهد بحساب می آید. لازم به ذکر است ایشان علاوه بر وکالت فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران نیز می باشد که خصوصا در پرونده های مربوط به طلاق و خانواده بسیار می توانند کمک کننده هم باشند همچنین ایشان جزو نخبگان کشوری هستن.